[Isis-users] Perguntas sobre ABCD 1.2t - Questions about ABCD 1.2t

Edwin Hübner edwin.hubner at gmail.com
Fri Oct 25 12:21:38 CEST 2013

(See in English below)

 Tenho perguntas:
1. Gostaria de saber qual é a forma correta da estrutura de pastas quando
se usar mais de uma pastas /bases. Para mim só funcionou, mantendo as bases
de dados demo na pasta /bases padrão e criando uma estrutura para as bases
de produção debaixo da pasta /bases . Por exemplo: www/bases/prod/bases.
Outra coisa: abcd/site só funciona se colocar o arquivo dbn.def na pasta
/par de  /bases padrão. Isto está OK?
2. É possível ter um abcd/site independente para cada pasta /bases? Por
exemplo: se eu criar uma pasta /bases para cada faculdade de uma
universidade e cada faculdade poderia ter sua própria página OPAC. Isto é
possível?
Obrigado,
Edwin

I have questions:
1. I wonder what is the correct folder structure when using more than one
/bases. folder  For me it works only, keeping the demo databases in the
standard /bases folder and creating a folder structure for the production
databases under the /bases folder. For example: www/bases/prod/bases.
Another question: abcd/site works only if I keep the dbn.def file in the
/par folder of the standard /bases. Is that OK?

2. Is it  possible to have a abcd/site specific for each /bases folder? For
example: if I create a /bases folder for each faculty of a university and
so each faculty could have its own OPAC page. Is that possible?

Thanks,
Edwin