[Isis-users] FW: ABC

Ma.Mercedes MacLean gaspyy60 at gmail.com
Wed May 10 22:07:40 CEST 2017

Si, Egbert.

Lo sabemos.

Desde el 2008 que se presentó en Río, mucha agua corrió bajo el puente, el
esfuerzo de todos ustedes, los generosos, Guilda, tú, y aquellos otros que
vinieron a Buenos Aires, ahora un poco en silencio, pero siempre tendiendo
una mano, Alberto Rosenberg, Mauricio Britos, los chilenos, los paraguayos
.
Gualy, Ernesto, muchos más que ahora olvido, pero los tengo a todos en sus
mails que de tanta ayuda han sido.

Sigo apostando a ABCD, creo que es el más amigable de los soft.

Yo, personalmente crecí muchísimo con él.

Hoy trabajo en mover las pick list de Winisis como tesauros para las Bases
en ABCD gracias al instructivo de Piet

Siempre adelante, gracias Egbert por tu e-mail.

María Mercedes MacLean

gaspyy60 at gmail.com

gaspyy2002 at yahoo.com.ar

Visite nuestros proyectos

www.proyectoleonardo.com.ar/proleon

--------------------------------------

Yes, Egbert.

We know it.

>From the 2008 that it was presented in Río, a lot of water ran under the
bridge, the effort of all you, the generous, Guilda, you, and those other
that came to Buenos Aires, now a little in silence, but always spreading a
hand, Alberto Rosenberg, Mauricio Britos, the Chileans, the Paraguayans
.
Gualy, Ernesto, many more than now forgetfulness, but I have them to all in
its mails that have been of so much help.

I continue betting to ABCD, I believe that it is the friendliest in the
soft.

I, personally grew very much with him.

Today work in moving the pick list of Winisis like thesaures for the Bases
in ABCD thanks to the instructive of Piet

Always ahead, thank you Egbert for your e-mail.

  _____